Thessan :D

Idag är det torsdag, redan känns det som, alltså shit vad veckorna går fort. Det känns liksom som att jag nyss var i kungsberget. Det är iof skönt för då blire snabbare helg!

I helgen ska jag på min handbollsklubbs 40 års jubileum, det ska bli kul! Jag ska antagligen på fest efter det med mina kära vänner också! :D

Nu har jag precis slutat från geografi lektionen och jag har snart matte! Efter det slutar jag, jipppie!
Då ska jag antagligen träffa my lover girl Thessan som jag inte har träffat på ett bra tag, INTE BRA! Så det ska bli mysigt:)
Vi ska kanske kolla på friskolekapen och det blir antagligen en fika också!

Men nu måste jag hämta matte boken!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0