Sjuuk ;(

Idag har jag vart hemma hela dagen pga av huvudverken som är värre än nånsin just nu :(
Men jag har faktiskt vart duktig och fördrivit tiden med massa plugg och nu kom jag på att jag ska skriva på naturkunskapen också..Men jaja det blir super det här!

Snart kommer mina gulliga päron hem och då ska vi äta middagen som jag just nu håller på och tillagar, hejhejhej duktig tjej ;)

Sen blire väll inte så mycket mer roligt, eller jag funderar på om jag ska orka sätta på mig lösnaglar men det tar sån tiiiid :P
Lycklig tjej är jag iaf nu när jag kan ha det då jag inte spelar handboll efersom säsongen är slut, dock är det mega tråkigt att den är slut! Men ah då väntyar gymet nu ist :D

Men nu ska jag fortsätta laga maten!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0