Gästblogg

chacha frida häääääääär! eller. eh. hej :) gästbloggande på gång :) vi har samhällskunskap med våran älskade lärare göran. har bella nämnt vilka fina tänder han har? de är gula och står ut. väldigt mysigt faktiskt! <3
vi sitter just nu i korridoren, eller jag och simon gör det medan bella springer runt, och nu ska hon till "tjorren" också... vi sitter iaf här för att det är dålig luft och varmt i klassrummet samtidigt som göran pratar HÖGT med sin vackra stämma...
jag kan ju inte påstå att jag är bra på det här med att blogga med tanke på att jag skrivit fyra rader och har ingen aning om vad jag ska skriva nu ehe. någon som såg solsidan i söndags? fredde är grym, "tycker du inte att det är sexigt att äta grädde på toaletten?" haha :D
visste ni förresten att reklamtiden för solsidan är sveriges dyraste just nu? 30 sek rekla kostar typ 300 000 kr eller något sånt :O aja take care everyone! bye :)






PUSS OCH KRAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0