Christian Dior

Jag funderar på att köpa en ny parfym trots att jag redan har 5 stycken, men man kan ju faktiskt aldrig få nog av de. Jag menar hur gott luktar inte vissa!
Lukt är dessutom något som är sjukt viktigt för mig.
Därför har jag typ 100 olika god doftande krämer osv. För jag älskar verkligen god lukt.
Jag känner t.o.m igen olika lukter om jag kännt de tidigare, t ex så kan jag lukta på mina vänners tröjor och säga vem som är vems utifrån det! Hahaha okej lite creepy men vaddå lukter är bäst ;)

Den här parfymen är iaf en av de som luktar himelskt gott enligt mig! Har ni inte luktat på den, så GÖR det för den luktar verkligen extremt gott! Kanske lite mycket men då får man väll se till och spruta på lite!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0