Skön dag!

Idag hade jag det grymt skönt för jag slutade kvart över 10 och hade en lektion! Dessutom är det ju en veckas sportlov nu :D
Efter att vi hade slutat så gick jag, Matilda och Lovisa på stan och de hade öppnat en ny affär på stan med as coola kläder! Kanske inte riktigt min stil på kläder men de hade några grejer som kanske skulle kunna vara värt att köpa. En färgglad och somrig byxdress t ex :) Hmm, värt att tänkas på iaf.
Jag bytte också till ett finare navel smycke, det fick bli en klarblå blomma!

haha de delade också ut helium ballonger så jag och Matilda var jätte töntiga och tog varsin haha det är så sjukt kul när man får en helt crazy röst av heliumet haha ;)

Ikväll blir det middags mys med familjen och imorn bär det av till skidbacken för lite slalom!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0