na na na na

Shawty's like melody in my head
That I can't keep out, got me singin like
na na na na everyday
It's like my Ipod's stuck on replay!


Ja så har jag återigen en låt på hjärnan, jag lyckas verkligen alltid med det! Och jag kan verkligen inte få bort den. Speciellt inte Luminary ones, för det första är det en grym låt och för det andra är den exakt en sån man nynnar på heeeelaaaa tiden!
Den har liksom vart fast på mitt huvud nu i 2 veckor -.-
haha jaja hade kunnat vart värre ;)

Nyss kom jag just hem från träningen som gick helt okej och jag ska väll hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch. Sen blir det lite geografi plugg och sen the bed!
Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0