Tjolahopp

Ah men hej. Jag är trött. Har lite ångest. Borde bloggat mer. Men det har jag inte. Puss.

Nejdå ska vara lite duktig och ta mig tiden att skriva ett inlägg! Just nu sitter jag med matteboken i högsta hugg och försöker plugga lite mattematik då vi har prov imorn och jag känner att jag är liiite dåligt förbered. Men det går nog prima ska ni se.

Jaa idag gick jag en sväng på stan med mamma och köpte två par jeans, ett par blåa och ett par svarta. Jag kan säga att det var nånting som behövdes i garderoben. Imorn blire ännu mer stan eftersom jag ska fika med Malin som jag inte träffat på ett bra tag. Eller det var igår faktiskt men då hann vi bara slänga iväg ett hej. 
Imorn ska jag också försöka hitta en fin vit blus som jag ska ha på valborg tsm med mina nya svarta jeans och mina låga svarta "converse" och en jeans jacka! Vad tror ni om det? Joo det blir nog suuper :D

Påtal om valborg så äre ju fan bara en dag och två nätter kvar tills dagen är kommen. Jag säger bara jiiihooo vad kul jag ska hare.

Men matte boken tycker jag ska räkna lite mer nu. Så sovgott på er gullegrisar!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0