Vi tre ;)


Idag har jag häng med Pontus efter skolan! Vi "pluggade" lite tillsammans eller pluggade och pluggade det blev mer snacka massa! haha men det behövs det också ;) Sen mötte jag upp Karin på stan och vi åt lite på subway och hade det allmänt trevligt!
Sen kom Thessan också vilket var väldigt trevligt, jag tror inte vi umgåtts bara vi tre på ett bra tag nu! Skönt att göra det igen!


Nu ska jag packa min väska så den är klar imorn så jag bara kan åka in till stan träffa kusin vitamin och sen dra ned till hallen för att först kolla på herrarna och sen spela match själv.
Efter det ska jag snabbt fixa mig och sen blir det HALLOWEEN PARTY!
HejHej Taggad Tjej!
Men det kommer verkligen bli grymt!

Men nu ska jag kila ner och fortsätta kika lite på idol!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0