Förlåt...

Sorry för att jag inte har bloggat på hela dagen men jag har inte orkat lösa ut datorn i skåpet (inte för att det är så jobbigt men ändå).
I morse gjorde jag ett Spanska prov och det gick as bra! Sen fick vi också tillbaks en uppsats som gick bra den med. Fast vad fick bara VG+ men om jag hade gjort om min källkritik lite hade jag fått MVG. Det är jag lite suur över. Men jaja nästa gång får jag det högre betyget.
När jag ändå håller på kan jag ju tala om att jag har historia prov imorn också...KUL! Nej inte alls.
Men efter det är det rätt lugnt etag framöver, förutom alla läxor men det är en annan 5:a. hehe :)

Nu ska jag plugga lite historia sen blir det handbolls träning!

Kommentarer
Postat av: majaaa

vad går du för linjeee? :)

2010-10-19 @ 18:22:55
URL: http://mmajasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0