'


Ja nu var det ju väldigt länge sen jag kom med något sånt här men jag blev faktiskt riktigt sugen på att blogga igen!
Så nu här i höst rusket så är det väll dags att jag kommer med en liten åsikt!

Alltså när man går i skolan som jag gör så kommer alltid allting på en gång! Oftast när det bara är några veckor kvar till lov som det också är nu! Det är ju höst lov snart! Men lärarna kan verkligen inte planera ett dugg! Fattar de inte att vi typ dör av för mycket stress och för sena kvällar pga att vi måste sitta uppe och plugga. Visst nu låter det som att jag inte heller kan planera, men har man jätte mycket läxor, uppsatser plus ett prov till en vecka så hinner man inte göra allt under dagarna. Verkligen inte om man sportar så pass mycket som jag gör! Jag menar det är alltid så här och då menar jag verkligen ALLTID! Kan de inte lugna sig liiite gran iaf! 
Dessutom så hinner man knappt lära sig allt förns man ska lära sig nått nytt! Och allt kommer så fort och varje lektion ska man lära sig massor! Hjärnan klarar fan inte det! Nu så har jag visserligen gjort allt jag ska men ändå! NU ÄR JAG HELT SLUT!

Så istället för att trycka i hop så alla prov och uppsatser i alla ämnen kommer samtidigt kan de väll sprida ut de!
Jag lovar vi kommer också prestera bättre då!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0