massa prov -.-

Nu kommer den här himla prov tiden innan lovet igen. Då alla lärare försöker trycka in ett prov så blir det massa strul. Sluta klaga på att vi inte kan planera...
Aja på torsdag har jag iaf Geografi prov och sen nästa vecka har jag Historia prov. Sen har jag sam prov också lite senare men det är ett tag kvar. Men jag ska börja plugga till Geografin idag för jag bara ska ha bra på det.

Så jag och Matilda ska sätta oss i biblan och rå plugga idag. Det är faktiskt rätt mysigt om man köper varsin vitamin well och sen bara sitter där och små pratar om geografin så man lär sig av varandra.! :D haha

Ikväll blir det träning också eftersom jag har match imorn!:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0