UNDERBART!

Det är verkligen underbart att "ryssvärmen" har kommit tillbaka! För nu vill jag bara ha sommar och Öland här.
Jag Thessan och Karin ska ju åka till Öland en vecka i sommar det kommer vara helt underbart kul. Jag översriver INTE när jag säger att Öland är det bästa stället att vara på under sommaren!
Lite bilder från Öland förra året ;)
Men först och främst längtar jag till våran bal som kommer snart det ska bli hur kul som helst, det blir liksom sista "roliga" grejen vi gör med klass Hippurus. hahah jag kommer verkligen sakna alla sjukt mycket fast det typ är den drygaste klassen i världen!

Men nu ska jag sova annars kommer jag inte ens orka öppna ögonen imorgon...
(men snart är de tidiga mornarna över!! :D)



PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0