PAACKAA!

Jag har precis gått igenom massa kläder här hemma och hittade två jätte snygga kavajer som nu tillhör mig. En lite kortare mörkblå och en lite längre svart.

Nu måste jag packa för jag ska på kick off med laget i helgen. Ingen aning om vad jag ska packa = Jag packar lite av allt. hahah det är ju en överraskning vad vi ska göra så allt blir liksom lite svårare... Men det brukar endå sluta med att väskan sprängs av överbelastning! hehe...
För min del blire inte direkt någon röjfredag eftersom jag ska upp typ 7.00 imorgon.


Jag är så vacker i myskläder!


Kvällen kommer istället spenderas with my family framför TV:n och filmen Johan Falk som har blivit lite av en tradition här när jag är hemma, vilket jag ijuförsig inte är särskillt ofta haha. Sista filmen är vi inne på nu.
DE ÄR SÅ HIMLA BRA!!

Men nu ska jag packa.
Puss på er och ha en bra fredag kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0