Mys helg med handbollen ;)

shasha bitches *skooja*

Nu är jag hemma igen från en super mysig kväll med laget i Gävle.

Vi hade ju ingen aning om vad de tog med oss på så det var jätte spännande. Först var vi iaf på Ahlborgen, som är ungefärs som fångarna på fortet i en enklare veration. Det var faktiskt jätte kul och mitt lag + ledarna hade messt poäng. *status* Sen åkte vi till hotellet clarion där vi övernattade och gjorde oss i ordning för att gå ut och äta på restaurang. Jag åt oxfilé med beanésås, mums!

Sen när vi kommit tillbaka till hotellet vid kanske 21 tiden så kommer vi på att det finns en pool på hotellet och så klart slängde vi oss i den. Sen blev det bastu och man blir ju så fräsch efter att man bastat och så.
Efter en liten simtur var vi jätte trötta så alla gick till sina rum.

Jag Sally och Matilda typ snackade lite och kollade på TV sen slocknade alla tre. Fast Sally virade lite först. haha!

Idag har vi bara haft lite lag anda snack och sen fick vå också hälsa på i läkerol fabriken som också är fabriken som gör godissvampar och ahlgrensbilar. Jätte kul grej!


Lite bilder från helgen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0