uuussh plugg...näre är sommar ;(

Nu har jag suttit här och pluggat o pluggat så om jag inte klarar provet imorgon döööör jag!
Så nu pratar vi inte mer om det för jag blir bara nervös! hehe :P
Efter skolan så träffade jag Lisa och Selma en stund men Lisa skulle hoppträna så hon åkte hem nästan direkt. Jag och Selma köpte iaf varsin läsk och en kladdkaka som vi delade på haha as töntigt men gott!
Sen bestämde vi att på lördag ska det bli en heldag med sol och bad i björklinge!
Men nu ska jag läsa igenom mopedboken engång till innan jag ska sussa!



Godnatt pussar!


Kommentarer
Postat av: ida

är det mopedprovet eller ?

PLUGGA ! fick göra omprov 3 jävla

gånger , fast ja fick ju fel böcker

o sånt där från början.

men 80 % av alla som gjort det har fått

omprov. så plugga på allt som finns !

lycka till ! :D

2010-06-30 @ 23:59:36
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0