ÄNTLIGEN KLAR MED BAL KLÄDSELN!

Hejsan ;)
Idag blev det en mysig dag på stan med först Karin och Thessan! Vi solade i stadsparken, åt vindruvor och sen gick vi runt och kollade på stan :)
Jag köpte en klänning, ett part shorts och nagellack!

Så här ser klänningen ut men jag har en mer persika färgad.
Sen mötte jag upp min kära mamma som köpte skor till balen (ÄNTLIGEN) smycken och lite annat smått och gott till mig ;)
Så nu är min bal-utstyrsel helt klar för min del, guuuud vad skönt säger jag bara! Jag trodde seriöst att jag aldrig skulle hitta ett par balskor. Men sådan tur var så gjorde jag det!
De är fina men inte allt för fina så jag kommer även kunna använda de till annat också, bra köp tycker jag!


PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0