Karin min pälskling :)

hejsaan :)
Först måste jag bara säga att jag saknar Karin Larsson mer än någonsin eftersom vi inte sätts på typ 3 veckor! Dumma henne och bara resa bort sådär! :( hahah nejdå! Men hon kommer iaf hem snart! Sen så ska ju jag Karin och Thessan åka till Öland en vecka också! Det kommer bli sjukt bäääääst!
Här är en väldigt tjusig bild på mig Karin och Kajsa :)
Men nu kom jag iaf nyss hem från Knivsta där jag var med Olivia och Thessan! Det var ytterst mysigt! vi träffade några gulliga killar där också som Olivia och Thessan kände!
PLUS ATT NU ÄR JAG ÄNTLIGEN LEDIG PÅ RIKTIGT! ;)


Så här kul hade jag på rasten idag i mina underbart fina målar kläder...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0