tjene tjena mitt bena!

   

jag satt just och tänkte på sommaren, fiifan vad jag längtar efter den! att man kan tycka så mycket om en årstid.
Men jag menar nu på vintern är bara allting blött, kallt och tråkit. Det ända bra är att det är handbolls sesong!


Men jaja vad ska man göra åt saken. hmm..inget!
Bara att vänta till det kommer. as usual!´


snart är jullovet slut också, ush ushare ushast.
ja sista terminen i 9:an dåraa. yeeh. men jaa vem längtar till nationella proven och gymnasie valen. INTE JAG!
tur att det inte är en massa pluggande till nått av de iaf!

Nu har jag preis ätit. och ska väll snart fixa mig. men jag är bara så trött så det blir inget kul idag heller. Men det är träning ikväll. det är ju allti kul. haha fast jag tränar ju varje dag så det är inge nytt.
Men imorn tror jag att jag ska till stan och shoppa lite. mysigt. Men nu ska jag duscha.



Pusselipuss





Kommentarer
Postat av: maja

jasså, du menar så :) ja det blir ju lite svårt, och sen om du ska vänta till sommaren så kan man väl inte bada med det första veckorna eller hur det är? ;)

2010-01-07 @ 17:32:52
URL: http://mmajasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0