NYÅR!

Nu kan jag äntlligen sätta mig ner och skriva ett inlägg om min nyårsafton 09-10.

Det började med att min och Thessans familj var hemma hos Thessan där vi åt en jätte god tre rätters middag. Efter glassbomben som jag redan har berättat om så var klockan nästan 12 så vi sköt upp raketer med familjen också.

Men efter 12 slaget var då det roliga börja. 

Först gick vi inn en stund för att tina upp oss men när vi väl var varma igen så var det på med utterkläderna och ut i det vilda knivsta. Vi hamna iallafall på ett roligt ställe tillslut. Här kommer lite bilder från mitt och Thessans nyår.



Mer bilder tog jag inte för jag typ tappa bort mobilen, trodde jag fast sen låg den i fickan iallafall!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0