myspys

Har precis ätit lunch och mamma kom precis hem med ett par myspys tofflor till mig!


haha mina strumpor är såå fina! 


Nu så ska jag sätta mig framför Tv:n och kolla film. Skönt att bara ta det lugnt i bland. 
Men eftersom det är sista veckan på jullovet så blir rästen av dagarna livade kan jag lova! haha nejdå men roligare dagar än att sitta hemma och kolla på film iaf!

Min sista vecka kommer ni som vanligt kunna läsa om här!

Men nu ska jag gå och kolla på film i soffan och bädda ner mig med duntäcke och massor med kuddar. Åhh vas mysigt!


    We own the night
                                                      The heartbreak kid
    









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0