Gókväll !

Jag har precis kommit hem från Enköpining där handbolls DM spelas. Vassunda damer kom till semi & Vassunda herrar kom till final. Vet inte hur det gick för de i finalen men men. Ja så min dag har bestått av handboll, godis och mat. YEEH! Imorn blire väll att jag hittar på någonting kul på dagen och sen något ännu kuligare på kvällen, alltså handboll. AS USUAL...

Sen har jag precis planerat mitt sportlov som kommer tillbringas i Åre med min älskade Isabelle och hennes typ familj!
Jag tror vi kommer ha eget hotrllrum och grejer, wohoo!
SÅ DET KOMMER HELT ENKELT BLI BÄÄST!!









Kommentarer
Postat av: maja

okej, vad kommer göra så att du inte kommer kunna spela som vanligt? :)

2010-01-07 @ 00:49:57
URL: http://mmajasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0