det här är en rubrik!

hej
hallå
godag
tjenamors

Nu har jag precis varit så snäll så jag har fixat min lilla fjortis grannes heather:)
klicka här så kommer ni till hennes blogg!

Men nu börjar det bli sent. så nu ska jag ner och bortsa mina tänder och sen lägga mig i min sköna varma säng med mitt underbara duntäcke och SOVA!
Imorn får jag ju inte sova bort halva dagen för jag ska ta bussen in till stan och träffa Isabelle. ingen aing om vad vi ska hitta på men någonting kulit gör vi nog.
Och vet ni på kvällen äre handbolls träning. STRANGE.noot.



Men nu så säger jag puss o godnatt!




Kommentarer
Postat av: maja

okejokej :)

2010-01-08 @ 11:34:49
URL: http://mmajasiirtola.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Asså typ det funkar inte ????

Det har nte hänt ngt på min blogg :O

2010-01-08 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0