sjuksjuksjuk :S

Nu är jag sjuk igen! :S

Asså jag får snart panik. Om fyra dagar åker jag till Åre då kan jag ju inte vara sjuk! Alltid när jag ska någonstans med Isabelle så blir jag sjuk. I sommras tex när vi skulle till stockholmsskärgård. Då fick jag öroninflamation och hög feber. INTE KUL!

Men jag bara ska vara frisk tills på måndag! Nu tänker jag bokstavligen knarka mediciner och bara vila! Om jag inte blir frisk vet jag inte vad jag tar mig till! och grejen är att jag blir nästan aldrig förkyld men nu när jag ska åka någonstan så blir jag såklart mega förkyld bara så där PANG! GAASH vad irriterande!

Men jaja nu ska jag väll kolla på film!
haha ska nog kolla på Sagan om ringen. omg vad jag blev sugen på att se den!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0