Sjukling!

Godmorgon eller haha kanske inte för er som går i skolan idag :P

Idag vart det en hemma och vara sjuk dag. Jag har piss ont i huvudet och massa halsont. INTE OKEJ!



Jag har iaf unnat mig med en smoothie till frukost, mmmh vad det är gott. Asså jag tror inte det finns något bättre, joo kina mat men det kan man ju inte äta till frukost haha. Eller?

Men nu ska jag väll bara ta det lungt så jag kan bli frisk (friskare) till imorgon. Eftersom det är Karneval på skolan. hahah min och Jessicas utklädnad kommer vara sååååå bäst! Men jag tänker inte avslöja vad vi ska vara. Det får ni se imorn.

Juste jag måste faktiskt plugga lite, även fast jag är sjuk och egentlligen tycker att jag bara borde få ligga i soffan och äta massa onyttiga saker. hahah. Men nej så klart har vi spanska och matte prov som det måste pluggas till. Dessutom måste jag städa mitt rum idag innan jag åker i väg till Åre på måndag. Med älsklings Isabelle.

Så det blir nog ingen lugn dag trots allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0