Kläder!

Hejhej!

Åh vad jag är dålig på att uppdatera under skoldagar;( Förlåt verkligen för det. Men det är inte så lätt at få tag på en dator hur som helst på skolan. Men ska verkligen försöka bli lite mer engagerad i det här! :)

Men nu skriver jag ju iaf lite:) Idag har dagen varit som vanligt förutom att jag hade två prov som gick great, en nöjd bella som skriver! Det var matte och spanska. Hemkunskap har vi sista timmarna på fredagar också, så skönt!

Jessica, Thessan och jag tog en sväng ner på stan också. Måste ha lite nya saker med mig till Åre:)
 Always new things. I LOVE IT!
Men det blev inget idag utan själva köpen sker imorn eftersom (dum som jag är) så glömde jag plånboken hemma.

Men det här kollade jag iaf på idag:)


Älskar dragkedjan längst ner!    


 






Egentlligen behöver jag bara tightsen och BH:n. Men man kan lixom inte låta bli haha ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0