Grattis Issa Kisselissa!

Godmorgon:)

Jag har precis ätit frukost och ska snart sätta mig och kolla på film. Efter det ska jag tagggaa till match!

Ikväll bär det av hem till Isabelle där jag sover eftersom vi ska upp jätte mega tidigt imorn. Vi ska åka "nattåg" till Åre. Superskönt.
oh vad jag mega mycket längtar.

Just de Isabelle fyller år idag också. Så jag ska ge mina presenter till henne.
GRATTIS ÄLSKADE BÄSTAVÄN!

haha en gamal bild på mig och Issa.


Jag kommer blogga från Åre, men kanske inte lika mycket som nu. Det återstår och se!








Kommentarer
Postat av: maja

jasså, okej :) ja det gör jag, men har du aldrig spelat i typ" danmark " ? :)

2010-02-21 @ 15:37:38
URL: http://mmajasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0