Bloggar igen!

Hej sötnosar!

Nu ska jag faktiskt börja blogga lite igen, blev så himla sugen när jag läste några av mina vänner bloggar.

Idag har jag bara varit tråkig. Jag har skrivit klar mitt musikarbete om Indie, pluggat spanska och fixat med mitt hår. KUL TJEJ, eller? Inge roligare blir det heller för jag är helt utslagen efter att jag inte haft en lungn stund på tre veckor. Så det blir en mys helg helt enkelt. Förutom min match imorgon. Men den räknas inte.


haha jag osminkad:)

Nu ska jag snart ner och fräscha till min hy lite. Jag ska nog ta ett varmt bad och ta på en ansiktsmask. Jag andvänder Niveas deeply purfies, den lila. Den är bäst om man bara vill rena ansiktet från smuts och sminkrester. Huden blir också väldigt len. Det är faktiskt många som frågar hur jag gör för att få min hy så fräsch utan massa finnar och porer. Hemligheten är engentlligen ingenting. Jag har så naturligt, vilket är så himla skönt.
STACKARS ALLA MÄNNISKOR MED ACNE!


(juste har ju ny heather också som ni kanske märker, vad tycks?)





Kommentarer
Postat av: Mathilda (Grannen )

As fin !

2010-02-13 @ 23:11:22
URL: http://mathildasofiaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0