mer shopping

Igår var jag och gjorde syn undersökning och mina ögon är priiimaa! Sen shoppade jag lite med mammi fick en tröja, en kjol, ett skärp och strumpisar. Thanks mum! ;)

Idag var jag på stan med Tove och vi fikade lite på wayns och snackade! Sen kollade jag lite efter en body men det verkar inte vilja finnas nånstans!
Jaja jag får väll leta vidare på internett eller nått, för nånstans ska det  finnas.

Vilken färg tycker ni jag ska ha på bodyn?

Dagens outfit:

Brillor:
Prestige
Shjal: '''''''
Linne: ?
Kjol: Bershka i Barcelona
Leggins: Gina
Jeans shorta: Levis (ÄLSKA)
Skinnjacka: Dea


Imorn så ska jag sova på hotell imorn och det ska bli super mys. Så ingen bloggning imorn, SYND!

Btw så har jag varit mycket duktig och städat mitt rum idag. Bra där bella!




KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0