SVAR på komentar

KOMENTAR:

varför kaxar du mot petra , ingen ra ide? om du retar upp henne kommer hon fan hämta hela alla blacks hon känner... du borde inte lägga dig i. petra är snäll och har därför mycket back up, jag tycker inte att du ska liksom, asså shit låt henne va bara annars du vet jag hämtar hela släkten



SVAR:

Jag säger bara kom då, kom hit och slå mig ! Så himla töntigt att hota mig när du inte ens ve vem jag ar! Jag kaxade verkligen inte jag bara sa som det var och berättade sanningen om Ida och inte de falska ryckten som hon hade hört! Asså hur gammal är du? Du vet att du ska vara lite försiktig med hot va, jag kan göra precis allt med det du skrev. Men nu tänker jag inte det, men iaf så måste jag lika väl som Petra skrev om Ida få förklara att hon inte alls är som alla rykten ssäger! Så ge dej att skriva massa hot komentarer, Petras bror..

Kommentarer
Postat av: Petra

ehm, asså jag har ingen aning om vem det där är men va säker på att ingen kommer göra dig något sålänge jag inte ber dom om det och det finns ingen chans att jag göre så bry dig inte om dedär.

2009-10-17 @ 22:21:56
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: petra

jag visste inte ens att hon hade en bror :P,

först trodde jag faktiskt att du pratade om mig XD

2009-10-24 @ 17:51:33
Postat av: Anonym

asså jävla tönt!! tro mej när jag säger att bella har mer back up!!!!!! om bella kaxar har hon antagligen en jävligt bra anledning!

2009-11-01 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0