Skolan

Nu sitter man i skolan och har precis haft naturvetenskap, BLÄ ! Lisa och jag stog o prata med alla små gulliga sexor som typ är lika långa som mina ben..och för alla de som inte viste det är jag väldigt lång för att vara tjej, 181cm. Jävligt jobbit och dessutom är det inte speciellt snyggt att ha värsta struts benen.

Det finns nästan bara nakdelar med at5 vara lång faktist !
Man kan inte ha klackskor för då blir man 2 m.
Alla killar är ju helt korta och tjejen kan bara inte vara längre!
ALLA glor på en som att man är ett monster om man går på stan, INTE OKEJ! Kan de inte kolla på sig själva ist!!
De flesta av mina kompisar är korta och när man går brevid de ser man ut som en bjässe!

ALLTSÅ BARA NAKDELAR MED ATT HA TVÅ STRUTSBEN TILL KROPP !

Nu ska jag och Lisa gå och äta på subway.

Pussar / Isabella Lundell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0