Så himmla trött !



Eftersom jag somna kl 12 igår och vakna kl 9 och sen dessutom fått passa massa busiga dagisbarn hela dagen är jag bara så himmla trött! Direkt när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade, därför har det varit då dålig uppdatering. Förlåt för det. Jag har precis kollat på Handbolls EM-kval, Sverige-Azerbajdzjan. Sverige vann med typ 10 bollar. BRA SVERIGE !

Nu sitter jag och planerar morgondagen med Jessica, antagligen blir det en lugn mysig hemma kväll med lute mys framför TV:n eller nått. Villket blir välldigt skönt eftersom jag är helt slut efter veckan! Inna har jag handbollsträning så vi får se vad som hittas på.

Nu ska jag iallafall prata klart med Jessica i telefonen !

Pussar/ Isabella Lundell

Kommentarer
Postat av: hennes bror

varför kaxar du mot petra , ingen ra ide? om du retar upp henne kommer hon fan hämta hela alla blacks hon känner... du borde inte lägga dig i. petra är snäll och har därför mycket back up, jag tycker inte att du ska liksom, asså shit låt henne va bara annars du vet jag hämtar hela släkten

2009-10-16 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0