Nya skor !

Snart ska jag ta bussen in till stan där jag möter upp mamma för att köpa nya skor. Ingen aning om vilka skor men vet iaf att det ska vara klack och något man kan ha lite mer till fest men också till vardags och om man känner mig rätt så vet man att jag kommer komma hem med fler par skor än bara ett som det är sagt. Sen när jag köpt mina skor äre dax för överrasknings träningen kl 18.30, i sävja sporthall för er som vill kolla (;

Nästsista prao dagen idag, känns lite tråkigt faktist..men dagen har iaf gått bra ! Dennise somnade i mitt knä idag när vi skulle vara ute och leka. Men han var tydligen trött. hahah jätte söt var han !

Nu ska jag gå och packa träningsväskan och sen ta någonting att äta innan jag ska hoppa på bussen kl 16.15 !



Så här blev valet av kläder idag.


Puss /Isabella Lundell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0