Jag hatar att försova mig...

Idag så hade jag satt kl på 06.50 så att jag skulle kunna znoosa 10 min, och det gjorde jag fast det blev i en timme ist ! Så jag vaknade ist av min lillebror som stog o skrek att jag skulle gå upp. Jag trodde såklart att jag fortfarande bara hade znoosat i 10 min och började ta det lugnt och klä på mig osv, osv. Men när jag iallafall hade klätt på mig klart så tittade jag på kl och så var kl 07.55 och JAG BÖRJADE 08.00 idag. SHIT säger jag bara ! Så jag hann iaf typ ingenting, fick strunta i frukost och hann knappt sminka mig, och kom endå en kvart sent :s Men aja imorn ska jag verkligen INTE znoosa, haha ! Annars har väll dagen varit helt okej förutom att jag har varit lite trött. Har typ gjort det vanliga på dagiset, fast nu är jag hos de yngre barnen som är från 1-3 (; Så himmla söta !!

Snart ska jag åka och träna med damerna och träningen kommer antagligen se ut så här:

19.00 börjar träningen, då är det jogging ute i 20-30 minuter.
19.30 går vi in och gör kanske någon lek i början till uppvärmning bara för att muntra upp stämmingen.
Jag menar en lek är ju alltid kul !
Sen resten ev träningen äre olika övningar, kasnke styrka och match på slutet.
Sen kl 20.30 är träningen slut.

Jag kommer iaf få träffa alla roliga spelare, speciellt Thessan som jag har LÄNGTAT efter !


Så här fick jag se ut idag, som sagt hann jag inte fixa mig direkt !

/ Isabella Lundell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0