Home sweet home




Nu är man hemma i IS-KASverige igen då. Ganska skönt att få komma hem och vila upp sig lite faktist ! Men den här veckan i Barcelona har verkligen varit super bra på alla möjliga sätt ! Det har varit mellan 18-25 grader varmt och vi har t.o.m badat i havet (; Och jag har faktist blivit lite brunare, mest i ansiktet! Good for me. Nu ska jag också hålla kvar det bruna genom att fuska lite, men f** man hellre brun än vit! Så sola två ggr i månaden, så blir jag gorgeous!

Har massamassamassa bilder som kommer upp senare uppladdningen är lixom inte klar än.

Men nu ska jag ner och titta på film !

                                

                                          
  
                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0