Historia redovisning


Nu har jag äntligen gjort en förändrig med mitt hår ! Det fick bli en lugg och jag blev jätte nöjd..hoppas ni också gillar det ! Fast det är klart ni gör(;     Godnatt pussar bella

Har en liten kort rast just nu men har egentlligen historia. Har precis redovisat om när japan öppnades upp för omvärlden vilket är det tråkigaste jag har gjort i hela mitt lav ! Dessutom så har jag en VÄLLDIGT pratig klass som aldrig kan hållatyst så jaa ni kan ju tänka er hur det såg ut.. Men min lärare Sara tyckte i alla fall att jag gjorde det jätte bra (; Nu är min lilla rast slut så jag ska väl tillbaka till lektionen och lyssna på alla andras TRÅÅKIGA redovisningar...Men det är ju iaf FREEDDAAAG såå jag får väll längta till ikväll !

heej då gullungar / Isabella Lundell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0