Handbolls träningen blev INTE lugn !


( bjuder på den här bilden på moia och min lillebror (; )

Som jag sa i det tidigare inlägget så är jag helt slut överallt och önskade därför att träningen idag skulle vara lugn ! Men du den var ALLT annat än lugn, det började med att vi skulle köra intervall som iuförsig inte blev så länge för det var så himmla kallt (UUUSSH PÅ VÄDRET), sen körde vi någon fotarbetsövning som då var jätte kul men jobbig, sen körde vi massa försvars övningar och tillsist en lite flumm match. Okej ganska flumm träniing men när man är helt slut i kroppen blir den ganska jobbig !

Men nu börjar klockan bli mycket *skoooja* men iaf om man ska orka med de små gullungarna som jag ska till imorn med så måste man gå och lägga sig i tid ! Dessutom har jag handbolls match mot tyresö imorn kl 20.00 och kommer komma typ hem 23.30 från den. Satt jag ska nog ta och sova lite nu, jaa menar hallå alla behöver sin skönhetssömn !!

GODNATTpussar / Isabella Lundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0