hahaha brottning

Överrasknings träningen i går blev brottning, asså det var bara så j*vla jobbigt ! Fast SUPERKUL och man kommer ha stor nytta av all bra träning man får där. Så jag och några till handbolls kompisar funderar på att träna brottning på torsdagar kl 7, hahah !

För övrigt hann jag inte prova alla fina skor, torts att vi gick in i typ varenda sko affär i hela Uppsala.. Så vi köpte inga igår utan köpet sker på fredag när vi har lite mera tid också. De skor jag fassna mest för fanns faktist på skopunkten ,din sko & scorett,  de här skorna funderar jag mellan. Vilka tycker ni ?
Pums från skopunkten, 349 :-
(Tror jag köper de här, blev riktigt kär i de!)



Stövlett från Scorett, 1499:-
 (inget som jag riktigt fassna för men den satt välldigt fint på foten)



Pumps från scorett, 1299:- (jätte jätte fin var denna sko, men den är nog lite för sommrig)



Pums från scorett, 750 :- (Jag kommer typ bli 2m i de här...)





Stövlett från skopunkten, 399:- (ser inte så fin ut på bilden men satt välldigt fint på)





Stövlett från skopunkten, 399:-  (jag gillar den, men jag vet inte riktigt ifall den ser lite för punkig ut? Vad tkr ni?)


Jag ska välja ut ett par pumps och ett par stövletter !



Love /Isabella Lundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0