Förkyld..

Håller på att bli sjuk, förkyld ! Jag kan inte vara sjuk nu jag menar på ónsdag ska vi hitta på nått roligt med handbollen, på fredag till lördag åker jag birka paradise och nästa vecka under höstlovet åker jag till Barcelona. Då ska jag f*n inte vara sjuk :(  Ska gå och proppa i mig massa medeciner sen så förkylningen inte bryter ut !

Idag har jag bakat trolldeg med dagisbarnen, en rosa trolldeg. Sen har jag fått lägga trötta små bebisar som nästan somnar i maten. Dessutom har jag fått ta hand om Malte som slog i ögat så det börja blöda ganska rejält, lite läskigt vare! Nu är jag helt slut, men måstemåstemåste städa klart mitt rum som fortf är helt stökigt ! Idag måste jag verkligen bli klar fast man vet aldrig med mig! haha:P


Så här blev klädseln idag !



/ Isabella Lundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0