DÅLIG UPPTATERING

Förlåt för min dåliga uppdatering under fredagen och lördagen men jag har faktist varit lite upptagen.  

Men iaf så ska jag berätta lite om min helg(; I fredas kom jag hem från dagiset kl halv 4 och sen åkte jag till handbolls träningen i knivsta. Efter att jag hader tränat klart åkte jag hem och hade myys med familjen som faktist blev en riktigt trevlig kväll ! Vi kollade på en wallander film och mös med godis och chips (;

Sen idag åkte jag först och spelade handbolls match i alsike(; Sen åkte jag hem och fixade mig för en dag med jessica pälsk (jessies.webblogg.se) vi gick först på stan en stund och jag köpte en kjol och ett nagellack från cubus. Kjolen kostade 199:- och nagellacket 25:- sen köpte jag lite olkika smycken också(; Tillsist åt vi på subway, muums(; Sen åkte vi hem till jessica där vi ska sova efter att vi har varit här etag blev vi hungriga igen och åt lite pizza muumms igen(; Men nu ska vi gå och titta på film, donkey punsh blev det!

(Nu kommer lite bilder från min och Jessicas dag)
 
           

pussar / Isabella Lundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0