Dålig uppdatering..



Förlåt för min dåliga uppdatering men kli har helt enkelt inte haft tid för att sätta mig ner och skriva ett inlägg.. men nu sitter jag iaf på tåget på väg till flyget som ska ta oss till barcelona:) men tyvär kommer jag inte kunna blogga förens på lördag då jag kommer hem :( men jag hoppas på en underbar vecka med mycket sol, bad och shopping ! förresten måste jag bara säga att birka paradise resan blev super lyckad, tack min älskade släckt för det :) men nu ska jag ta och förbereda mig för resan i luften vilket jag är jätte nervös för eftersom sist jag flög vänder min trumm hinna ut och in så vi får se hur det blir den här ggn, ont gjorde det iaf ! men flyga ska annars bli super kul :)
 vi hörs när en förhoppningsvis brun bella har kommit hem !

 puss / Isabella Lundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0