BIRKA PARADISE

Jaa på fredag bär det då av till Birka Paradise med släkten för min morbror fyller år(; Det skaa verkligen bli jätte kul ! Men jag har då haft lite problem med vad jag ska sätta på mig under resans gång, jag menar det händer ju så olika saker.
 Först ska vi ta en för drink och ja mingla lite.
sen blir det middag på four seasons där, sedan blir det nog att vi går runt på båten..tar en drink i baren osv osv.
På kvällen äre iallafall fest och dans(;

Man kan ju inte ha samma kläder hela tiden under resan så jaa nu kommer så klart min beslutsångest fram IGEN.. På kvällen är outfiten klar men sen..har jag ingen aning om vad jag ska ta på mig. Jag har ju en hel garderob full med massor av olika kläder, men det är det som gör det så jobbit. Att man ska välja mellan alla olika utstyslar och jag kan ju inte direkt ta med mig hela garderoben? haha hur skulle det se ut lixom.. Men ialla fall så ska jag ju till Barcelona två dagar efter att jag kommer hem från Båt resan och jag måste ju packa resväskan dit också, jag säger då det jag kommer säkert dö av min besluts ångest innan den här veckan är klar !

Nu kommer lite bilder på hur jag ska se ut på kvällen under båt resan.




Kjol: 199:- cubus
Tights: 100:- Åhléns
Linne: 150:- Gina Tricot
Nagellack: Depend 25:- cubus
 

  / Isabella Lundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0