Till Isabelle !


(Jag och Isabelle i sommras)

Nu har jag precis kommit hem och ska snart ta moppen över till Isabelle, www.isapersson.blogg.se. Hon som jag spendera i stort sätt hela min sommar med. Min bästa vän och syster måste bara få säga att vi är fööör lika i sättet, vi är verkligen som riktiga systrar. hahah fast lite naksdelar är det också, man bråkar typ om allt fast man igentlligen tycker sammma sak om det man bråkar om!
Men iaf så ska vi typ fika lite och räkna matte..ssuck!
Men vi måste, båda har prov den här veckan. Jag ligger såååå mycket efter och jag vill verkligen ha bra på matte provet !

Men nu ska jag gå och byta om till mjukis byxer, sen tar jag mig över till Isabelle !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0