Mysig fredag och JOBBIG LÖRDAG !

Nu blir det mys och film kväll med my familly, vi ska titta på del 2 av Johan Falk måste bara säga att det filmerna är jättejätte bra så se de om ni inte har något annat för er. Finns 5 eller 6 delar btw.

Imorn kommer nog årets jobbigaste lördag förutom zoon lägrets lördag !

Först har jag match med mitt original lag 15.20 i Alsike (kom & kolla), sen direkt efter är det match med dam A-laget och sen någon timme efter är det match med U-damlaget, PUUH efter det säger jag bara ! Sen efter alla matcher blir det iaf en kväll hemma hos Thessan ! Tror vi blir ensama hemma (; Fast det blir nog en lugn helg, det är ju farsdag på söndag och då ska vi till mommo och moffa ocf fira ! Då ska jag ha min nya klänning btw, som är sååå fin !

Men nu vill de att jag ska komma ner och titta !


Så här ser jag då ut i mysiskläder !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0