Mitt hår är...

Godmorgon vaknade just & hoppas att erat utseénde inte är lika som mitt är nu på morgonen ! Mitt hår är katastrof och ser ut som jag vet inte vad. Så det blir plattången i högstahugg ! Så snart ska jag sminka mig och göra mig i ordning. Sen om ungefär 2 timmar ska jag åka i väg till Alsike sporthall och spela 3 roooliga handbolls matcher ! Efter alla matcher ska jag ÄNTLIGEN vara med Thessan som jag inte har varit med på typ hur länge som helst så det ska bli kul!

Ingen aning än om vad vi hittar på men det får ni veta ikväll !


Ja mitt hår är alltså lockigt, inte rakt som de flesta tror. Eftersom jag grovplattar det varje dag !
Finns det seriöst någon som tycker det här är fint, det går inte det ser lixom för j**l*gt ut !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0