mina ben är nu DÖÖDA !




Det var inte simning det var vatten aerobix *stavning*. Kul men hur jobbigt som helst för benen mest! Asså så mycket träningsverk jag kommer ha imorn..aa asså inte att leka med ! Nu är jag också döds trött eftersom att när man badat i klour blir man helt slut. Så det blir en stunds pluggande nu sen särger jag bara snark, zZzZzZz !

Imorn vet jag fortfarande inte riktigt vad kvällen ska ta mig, men lite planer har jag nog allt ! Ja menar till en fredag har man alltid planer. (om man inte typ har match varenda lördag som jag har) MEN INTE DEN HÄR ! jippii..men på söndag har jag 2 tror jag. eesh kollar upp det sen.
En sak som är helt planerat är att släckten fiirar mig på lördag. mys mys ! Allid kul med lite uppvaktning.

Förresten vill ni veta en lite komisk grej jag och min kusin John som fyller 21 visserligen fyller år på exakt samma dag. slå den ni, huh?
Därför äre alltid lite extra ståhej när det är 2 som ska firas på samma gång !
Men det har lixom blivit en rolig grej !

Nu måstemåstemåste jag plugga lite innan Isabella somnar...

Puss & Godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0