förlåtförlåtförlåtförlåtfötlåt...



(jag och karin idag när vi hade lite trååkit)

..för min dåliga uppdatering idag ! Jag har inte haft ens en gnutta tid att sätta mig och skriva om mitt stressade liv idag ! Men nu har jag äntligen lite tid över..

Idag har det varit en vanlig jobbig, tröttig och stressad skoldag, med massor med pluggpluggplugg ! En sak som iaf var bra är att Susanne våran HU/SO-lärare är tillbaka. ÄNTLIGEN ! 
Mamma hade köpt ett nytt knäskydd till mig idag också det var också en kulig grej  ! Annars har dagen varit vanlig. Skola, träning och MASSOR med läxor det är så mina dagar ser ut! Skulle ni stå ut ?

Träningen var väll helt okej, gick lite trögt med intervallerna idag var nog bara för det har blivit så j**la kallt ute. Jag har ju astma, ansträngnings och förkylnings astma. Som blir värre näre är kallt! Men det blir nog bättre med det.

Imorn ska jag Bowla med damlaget det ska bli skoooooj ! Haha alltid lika kul där med alla galna människor måste jag bara säga. Alla är alltid så glada och possetiva !

Nu ska jag gå och plugga lite till, har matte prov på fredag (den 13:de), kommer gå sämst !
Iknow, braa inställning ! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0