´





Måsste faktist få tala om att jag är så här himla trött på allt skitsnack bland tjejer ! Jaf fattar faktist inte riktigt vad som är grejen, kan ni inte bara gå till personen ni tycker det är fel på och tala om det så han/hon har chans att ändra på det.
Ingen verkar verkligen fatta att man blir riktigt sårad. Lixom hallå de flesta tror man inte ser men det är bara så tydligt ifall några snackar skit! hahahahah är det enda jag kan säga jag menar det är super patetiskt.

Det är klart att jag också snackat skit om någon nån ggn, men vet ni vad? Jag har faktist då gått till den personen och talat om vad jag tycker. Kanske blev personen sur och inte tog till sig det jag sa eller så gjorde han/hon tvärt om det skiter jag i, men han/hon hade blivit fan så mycket surare om han/hon fått reda på att jag snacka bakom ryggen. JAG LOVAR !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0