´




Jag måste faktist säga att jag är nöjd med mina läppar ! Förut hatade jag de messt av allt på min kropp men har just insett att de är rätt fylliga och fina !

Fattar egentlligen inte varför folk ska hålla på och förstora de hela tiden ! Okej, lite kan vara fint men inte när de typ sprängs av överbelastning !? Det ser ju bara så himla onartuligt ut. och naturlig vill man ju vara, eller? iaf jag!

Va
r och en får göra som de vill men man ska nog tänka över sånt innan man gör det! 

Dessutom finns det ju de som opererar om hela sig, det kan jag bara inte fatta!? Då är man ju inte sig sj längre då blir man ju någon helt annan..lixom om en kille tycker man är snygg då äre ju för man har tagit bort eller satt dit massa annat på sin kropp inte för den man var, hur kul är det lixom? Skulle inte jag uppsakata?

Jaja mina läppar ska iallafall INTE förstoras  !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0