´




Jag måste få säga att VARFÖR ska alla precis alla komentera min längd hela tiden ! Ja jag är välldigt lång..so what? Vad ska jag göra åt saken. Visst får man säga gud vad lång du är bella men när man säger det varje dag, ja då blir det till slut välldigt jobbigt!
Jag menar det finns faktist tjejer som är längre än jag ! Det är inte precis så att jag är typ en utomjording och den enda långa tjejen i hela världen, ni har väll sätt en lång människa förut eller? För folk beter sig verkligen som om jag typ är helt missbildad och att det är onormalt att man är så här lång ! Jag har alltid tyckt det är ganska jobbit jag menar jag har alltid varit ett huvud längre en alla andra. i sexan var jag 164 och det har jag massor med kompisar som är nu. lite komiskt äre men endå..ge upp ni har sett mig förut ! Okej om man ser mig första gången !
Nu är jag 1,83 och har välldigt långa ben nu vet alla det så behöver man inte komentera det nå mer ! Det är ganska jobbigt det är precis samma sak som om någon skulle ha stor rumpa eller stor näsa och jag gick och komentera det hela tiden.

Tänk efter nästa gång !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej bella! du vet, de flesta som kommenterar din längd gör det inte för att vara taskiga eller för att de tycker att det är fult, de flesta är faktiskt avis och VILL vara längre och tycker att det är jättefint att vara 1.83, tänk på det nästa gång nån säger att du är lång.

2009-11-15 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0