En kväll hos Therese Lundström !

(ursäkta för min dåliga upptatering, men jag har reasons!)


Thessan som steker köttfärs.


Isabella & Thessan redo för film !

Efter att alla¨tre matcher som vi också vann, var avklarade så åkte vi direkt till videobutiken i knivsta och hyrde film. Det fick bli 2 filmer, en skräckis och en funny film så att man inte ska vara helt rädd efteråt. Saw 3 och en shopaholicks bekännelse fick det bli. Efter det åkte vi hem och duscha och gjorde oss i orning inför filmkvällen. Sen vare dax för matlagning. Tacos blev det och jag gjorde en så kallad *misslyckad* guackamole.

När maten äntligen var klar och Thessan hande talkat färdigt i telefonen så satte vi oss och titta på saw 3 så ist för att äta var vi helt inne i filmen, haha ! men den var faktist inte så äcklig som jag hade trott. Riktigt bra faktist så nästa ggn blire saw 4. Sen när man blivit riktigt uppskrämd vare rätt skönt att sätta sig ner med en skål chips och kolla på en komedi !

Men nu är vi ganska trötta eller inte jag har typ massa överskottsenergi, eller så är jag bara övertrött efter den här handbolls dagen.

Imorn kommer jag vara hos Thessan tills halv 2 sen bär det av till mommo & moffa där vi ska typ "fira" farsdag, och jag ska ha min nya klännig !

Nu blir det bums i säng !



Kommentarer
Postat av: kusin johanna

Hejjj vad kul det är att läsa din blogg. Du är så duktig med handbollen. Grattis till dom 3 matcherna, och du är så himla fin i håret. Jag tycker du ska ha lockigt ibland ;-) vet hur det är. Hälsa mormor och morfar. Vi syns till jul då jag kommer hem från min resa igen. Massa kramar.

2009-11-08 @ 12:22:29
Postat av: camilla

hah det var roligt att möta dig ;) hoppas du är med den 29 november så jag möter dig igen ;):P

2009-11-08 @ 20:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0